Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15273
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMatukhin, Dmitriy Leonidovichru
dc.contributor.authorZhitkova, Elenaru
dc.date.accessioned2016-03-21T10:45:32Z-
dc.date.available2016-03-21T10:45:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationMatukhin D. L. Implementing Blended Learning Technology in Higher Professional Education / D. L. Matukhin, E. Zhitkova // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 183-188].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/15273-
dc.description.abstractThe paper dwells on the learning outcomes of experimental implementing of blended learning technology in the English language teaching to engineering students of the Tomsk Polytechnic University. The aim of blended learning application is to enhance efficiency of the learning process by means of up-to-date highly-technological means of instruction. The author identified the level of information competency of engineering students, analyzed psychological readiness of engineering students to handle information and communication technologies, verified the efficiency of information and methodological support of blended learning in teaching foreign language to engineering students and performed the processing and analysis of the experimental data.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevierru
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI. — Amsterdam, 2015.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectкомпьютеризацияru
dc.subjectобразованиеru
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectпсихологическая готовностьru
dc.subjectсмешанное обучениеru
dc.subjectкомпетентностьru
dc.titleImplementing Blended Learning Technology in Higher Professional Educationru
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ)ru
local.description.firstpage183-
local.description.lastpage188-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.10.051-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\9857-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18680-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\34140-
local.localtypeДокладru
local.volume206-
local.conference.nameLinguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2015.10.051-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
j.sbspro.2015.10.051.pdf306,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.