Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15273
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Matukhin, Dmitriy Leonidovich | ru |
dc.contributor.author | Zhitkova, Elena | ru |
dc.date.accessioned | 2016-03-21T10:45:32Z | - |
dc.date.available | 2016-03-21T10:45:32Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Matukhin D. L. Implementing Blended Learning Technology in Higher Professional Education / D. L. Matukhin, E. Zhitkova // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 183-188]. | ru |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15273 | - |
dc.description.abstract | The paper dwells on the learning outcomes of experimental implementing of blended learning technology in the English language teaching to engineering students of the Tomsk Polytechnic University. The aim of blended learning application is to enhance efficiency of the learning process by means of up-to-date highly-technological means of instruction. The author identified the level of information competency of engineering students, analyzed psychological readiness of engineering students to handle information and communication technologies, verified the efficiency of information and methodological support of blended learning in teaching foreign language to engineering students and performed the processing and analysis of the experimental data. | ru |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Elsevier | ru |
dc.relation.ispartof | Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI. — Amsterdam, 2015. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | компьютеризация | ru |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | мотивация | ru |
dc.subject | психологическая готовность | ru |
dc.subject | смешанное обучение | ru |
dc.subject | компетентность | ru |
dc.title | Implementing Blended Learning Technology in Higher Professional Education | ru |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ) | ru |
local.description.firstpage | 183 | - |
local.description.lastpage | 188 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.10.051 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\9857 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18680 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\34140 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 206 | - |
local.conference.name | Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations | - |
local.conference.date | 2015 | - |
dc.identifier.doi | 10.1016/j.sbspro.2015.10.051 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
j.sbspro.2015.10.051.pdf | 306,74 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.