Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15283
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMatukhin, Dmitriy Leonidovichru
dc.contributor.authorBolgova, Dariaru
dc.date.accessioned2016-03-21T10:45:37Z-
dc.date.available2016-03-21T10:45:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationMatukhin D. L. Learner-centered Approach in Teaching Foreign Language: Psychological and Pedagogical Conditions / D. L. Matukhin, D. Bolgova // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 148-155].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/15283-
dc.description.abstractThe paper dwells on the psychological and pedagogical conditions of implementing learner-centered approach in teaching foreign language to engineering students at the Tomsk Polytechnic University. The concept of learner-centered approach in teaching foreign language was in detail pedagogically, psychologically and methodologically studied, foreign language teaching regulatory documents in the technical university were analyzed, teaching methods and learning outcomes in accordance with the existing English language teaching methodology were presented, results of the engineering students’ questionnairing and key techniques to improve teaching foreign language based on the learner-centered approach were proposed.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevierru
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI. — Amsterdam, 2015.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectличностно-ориентированные подходыru
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectпсихологические условияru
dc.subjectпедагогические условияru
dc.subjectобучениеru
dc.subjectстудентыru
dc.subjectиностранные языкиru
dc.titleLearner-centered Approach in Teaching Foreign Language: Psychological and Pedagogical Conditionsru
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ)ru
local.description.firstpage148-
local.description.lastpage155-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.10.044-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\9841-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18680-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\34140-
local.localtypeДокладru
local.volume206-
local.conference.nameLinguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2015.10.044-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
j.sbspro.2015.10.044.pdf334,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.