Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15296
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Yastrebova, Larisa | ru |
dc.contributor.author | Chesnokova, Irina Anatolievna | ru |
dc.date.accessioned | 2016-03-21T10:45:42Z | - |
dc.date.available | 2016-03-21T10:45:42Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Yastrebova L. A Coursebook in a Trilingual Classroom: To Use or not to Use / L. Yastrebova, I. A. Chesnokova // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 173-176]. | ru |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15296 | - |
dc.description.abstract | Coursebook use has proved to be a controversial issue in methodology. In this paper we refer to different writing on this subject, and take the argument a step further. As the way out, we look at an aspect of teaching English as a foreign language (EFL) that sooner or later every teacher comes up against – a need to write his/her materials. As our research has shown, this becomes of major importance in a trilingual classroom. Here, we also refer to some of the theoretical positions underlying third language acquisition (TLA). | ru |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Elsevier | ru |
dc.relation.ispartof | Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI. — Amsterdam, 2015. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | английский язык | ru |
dc.subject | иностранные языки | ru |
dc.title | A Coursebook in a Trilingual Classroom: To Use or not to Use | ru |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ) | ru |
local.description.firstpage | 173 | - |
local.description.lastpage | 176 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.10.048 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\9852 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18680 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\32891 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 206 | - |
local.conference.name | Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations | - |
local.conference.date | 2015 | - |
dc.identifier.doi | 10.1016/j.sbspro.2015.10.048 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
j.sbspro.2015.10.048.pdf | 268,29 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.