Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15312
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorNizkodubov, Gavriel Anatolevichru
dc.contributor.authorZyubanov, Vadim Yurievichru
dc.contributor.authorJohnson, Anthonyru
dc.date.accessioned2016-03-21T10:45:48Z-
dc.date.available2016-03-21T10:45:48Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationNizkodubov G. A. The Socio-psychological Difficulties of Learning the English Language in the Context of Lifelong Education / G. A. Nizkodubov, V. Yu. Zyubanov, A. W. Johnson // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 210-214].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/15312-
dc.description.abstractThe paper deals with some of the common problems that adult educators face when teaching adult language learners, in particular learners who have considerable educational and life experience but still seem to be stuck at the lower levels of elementary and pre-intermediate due to their low self-esteem, high level of anxiety, and fear of making mistakes. Adult learners face difficulties when listening to the target language. The types and extent of difficulties have been conducted, and listening comprehension research has been conducted on the problems faced by adult language learners. The results of this body of research show that a number of factors may negatively influence English language acquisition; the latter have undergone a detailed review in the paper.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevierru
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI. — Amsterdam, 2015.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectвзрослый обучающийсяru
dc.subjectобразованиеru
dc.subjectкурсыru
dc.subjectтрудностиru
dc.subjectанглийский языкru
dc.subjectнепрерывное образованиеru
dc.subjectсистемыru
dc.titleThe Socio-psychological Difficulties of Learning the English Language in the Context of Lifelong Educationru
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ)ru
local.description.firstpage210-
local.description.lastpage214-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.10.008-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\9866-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18680-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\31205-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\35755-
local.localtypeДокладru
local.volume206-
local.conference.nameLinguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2015.10.008-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
j.sbspro.2015.10.008.pdf257,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.