Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15319
Название: Web Quest as a Tool for Increasing Students’ Motivation and Critical Thinking Development
Авторы: Averkieva, Lyubov Gennadievna
Chaika (Chayka), Yuliya Aleksandrovna
Glushkov, Sergey Viktorovich
Ключевые слова: критическое мышление; навыки; познавательная деятельность; веб-квесты; мотивация; студенты
Дата публикации: 2015
Издатель: Elsevier
Библиографическое описание: Averkieva L. G. Web Quest as a Tool for Increasing Students’ Motivation and Critical Thinking Development / L. G. Averkieva, Yu. A. Chaika (Chayka), S. V. Glushkov // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 137-140].
Аннотация: The highlights of this article are the problems of critical thinking development while teaching English to the students of technical studies. The main concern is the involvement of the students in the process of working under such project tasks as web quests. Specifically, student's participation in the studying of professional foreign language (ESP) is described. Particular attention is paid to the role of a web quest in increasing the students’ motivation and stimulating their cognitive activity in professional foreign language (ESP) learning. The article also deals with the problem of critical thinking evaluation in the process of implementation of project activities, the basic conclusions on this issue are formulated and the parameters of evaluation system are presented.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15319
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
j.sbspro.2015.10.042.pdf284,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.