Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15319
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAverkieva, Lyubov Gennadievnaru
dc.contributor.authorChaika (Chayka), Yuliya Aleksandrovnaru
dc.contributor.authorGlushkov, Sergey Viktorovichru
dc.date.accessioned2016-03-21T10:45:50Z-
dc.date.available2016-03-21T10:45:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationAverkieva L. G. Web Quest as a Tool for Increasing Students’ Motivation and Critical Thinking Development / L. G. Averkieva, Yu. A. Chaika (Chayka), S. V. Glushkov // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 137-140].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/15319-
dc.description.abstractThe highlights of this article are the problems of critical thinking development while teaching English to the students of technical studies. The main concern is the involvement of the students in the process of working under such project tasks as web quests. Specifically, student's participation in the studying of professional foreign language (ESP) is described. Particular attention is paid to the role of a web quest in increasing the students’ motivation and stimulating their cognitive activity in professional foreign language (ESP) learning. The article also deals with the problem of critical thinking evaluation in the process of implementation of project activities, the basic conclusions on this issue are formulated and the parameters of evaluation system are presented.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevierru
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI. — Amsterdam, 2015.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectкритическое мышлениеru
dc.subjectнавыкиru
dc.subjectпознавательная деятельностьru
dc.subjectвеб-квестыru
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectстудентыru
dc.titleWeb Quest as a Tool for Increasing Students’ Motivation and Critical Thinking Developmentru
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ)ru
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ)ru
local.description.firstpage137-
local.description.lastpage140-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.10.042-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\9838-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18680-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18376-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\31001-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\30979-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\35761-
local.localtypeДокладru
local.volume206-
local.conference.nameLinguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2015.10.042-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
j.sbspro.2015.10.042.pdf284,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.