Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33086
Название: Social networking as an advertising tool in Russia and abroad
Авторы: Ageev, Iliya Aleksandrovich
Kondratyeva (Kondratieva), Irina Vladimirovna
Zaviyalova, Zinaida Sergeevna
Giniyatova, E. V.
Zavyalova, M. P.
Zavyalova, M. P.
Deakin, Ann
Lokotosh, Y. V.
Ключевые слова: социальные сети; рекламный маркетинг; бизнес; социальные медиа
Дата публикации: 2016
Издатель: EDP Sciences
Библиографическое описание: Social networking as an advertising tool in Russia and abroad / I. A. Ageev [et al.] // SHS Web of Conferences. — Les Ulis : EDP Sciences, 2016. — Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015) : International Conference, December 15-17, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [01003, 4 p.].
Аннотация: This study contrasts the behavioural patterns of users on Facebook with those on VKontakte using data collected by Facebook and a survey of Russian VKontakte users. The authors analyse the key differences between the two popular social networks, including what users perceived to be the most attractive options, the amount of time spent online and attitudes toward advertising. The results have been used to evaluate the potential of social networks (SMM) for business promotion in Russia.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33086
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1051-shsconf-20162801003.pdf78,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.