Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33088
Название: Organization changes of the university’s corporate culture underthe influence of the social Internet communications
Авторы: Selyutin, Andrey
Kalashnikova, Tatiana Vladimirovna
Chasovskiy, Pavel
Frolova, Natalia
Ключевые слова: корпоративная культура; университеты; интернет-коммуникации
Дата публикации: 2016
Издатель: EDP Sciences
Библиографическое описание: Organization changes of the university’s corporate culture underthe influence of the social Internet communications / A. Selyutin [et al.] // SHS Web of Conferences. — Les Ulis : EDP Sciences, 2016. — Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015) : International Conference, December 15-17, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [01049, 5 p.].
Аннотация: In the article the definition of the term "corporate culture of the university" is refined and supplemented. It is noted that the traditional understanding does not reflect the fundamental changes taking place in the education system and interpersonal relationships of teachers and students of the university, and that undoubtedly have a significant influence on the corporate culture of the university formation.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33088
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1051-shsconf-20162801049.pdf77,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.