Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33624
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKuimova, Marina Valerievnaen
dc.contributor.authorUzunboylu, H.en
dc.contributor.authorGolousenko, Maksim Anatoljevichen
dc.date.accessioned2016-11-17T07:03:19Z-
dc.date.available2016-11-17T07:03:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationKuimova M. V. Recommendations on the work with authentic video materials in foreign language teaching : [preprint] / M. V. Kuimova, H. Uzunboylu, M. A. Golousenko // Ponte. — 2016. — Vol. 72, iss. 9. — [P. 283-288].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/33624-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11683/33624-
dc.description.abstractVideo is one of the most appreciated language teaching materials and well-liked by both teachers and learners. It brings variety and flexibility to the language classroom, gives a wide range of communicative situations, makes meaning clearer by providing visual clues (environment, dress, posture, gesture, facial expression, etc.) and communicates with viewers on an emotional as well as a cognitive level. Authentic video motivates learning interest and enthusiasm, improves students’ language skills, and enhances comprehension and discussion. This paper discusses benefits, drawbacks, criteria for video selection and strategies to work with video. The authors give examples of exercises that can be used at foreign language classes.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.sourcePonteen
dc.subjectаутентичные материалыru
dc.subjectпознавательная литератураru
dc.subjectпознавательная деятельностьru
dc.subjectкультурно-просветительная работаru
dc.subjectиностранные языкиru
dc.subjectтолерантностьru
dc.subjectauthentic video materialsen
dc.subjectcognitive activityen
dc.subjectcultural awarenessen
dc.subjectforeign language skillsen
dc.subjectforeign language teachingen
dc.subjectlearning motivationen
dc.subjecttoleranceen
dc.titleRecommendations on the work with authentic video materials in foreign language teachingen
dc.typeArticleen
dc.typePreprinten
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Физико-технический институт (ФТИ)::Кафедра иностранных языков физико-технического института (ИЯФТ)ru
local.description.firstpage283-
local.description.lastpage288-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.21506/j.ponte.2016.9.21-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\16009-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18736-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\32753-
local.issue9-
local.localtypeСтатьяru
local.volume72-
dc.identifier.doi10.21506/j.ponte.2016.9.21-
Располагается в коллекциях:Репринты научных публикаций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
reprint-nw-16009.pdf397,89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.