Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33685
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorVasilyeva, Tatyanaen
dc.contributor.authorUskova, Olgaen
dc.contributor.authorKosheleva, Elena Yurievnaen
dc.contributor.authorDong Thi Lin Jangen
dc.date.accessioned2016-11-21T04:50:58Z-
dc.date.available2016-11-21T04:50:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationPreserving Russian Cultural Identity of Learners in Multicultural Learning Environment / T. V. Vasilyeva [et al.] // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015) : International Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 32-37].en
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/33685-
dc.description.abstractThe purpose of this article is to move readers toward a deeper understanding of and wider respect for the issues of the modern system of bilingual education based on the principles of multiculturalism. Different conditions of learning are taken into account: the Russian language in restricted linguistic medium as well as Russian as a foreign language. The principles of multiculturalism determine the educational concepts used in teaching Russian to diverse categories of learners. The authors developed different approaches to the methodology of teaching the Russian language depending upon the conditions of the language environment.en
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevieren
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015). — Amsterdam, 2015.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectкультурная идентичностьru
dc.subjectмультикультурализмru
dc.subjectрусский язык как иностранныйru
dc.subjectязыковая средаru
dc.titlePreserving Russian Cultural Identity of Learners in Multicultural Learning Environmenten
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт международного образования и языковой коммуникации (ИМОЯК)::Кафедра междисциплинарная (МД)ru
local.description.firstpage32-
local.description.lastpage37-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.570-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\15209-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\19012-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\30926-
local.localtypeДокладru
local.volume215-
local.conference.nameInternational Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2015.11.570-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2015.11.570.pdf191,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.