Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33708
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ivanova, Veronika Sergeevna | en |
dc.contributor.author | Mertins, Kseniya Viktorovna | en |
dc.contributor.author | Abdrashitova, Mariya Ovseevna | en |
dc.contributor.author | Isaeva, Dariya | en |
dc.date.accessioned | 2016-11-21T04:52:31Z | - |
dc.date.available | 2016-11-21T04:52:31Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Active learning approach in Moodle for the organization of student’s self-study practice-based learning activities / V. S. Ivanova [et al.] // MATEC Web of Conferences. — 2016. — Vol. 48 : Space Engineering : IV Russian Forum for Young Scientists with International Participation, April 12-14, 2016, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [06005, 5 p.]. | ru |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33708 | - |
dc.description.abstract | Nowadays e-learning tools and delivery methods have been constantly expanding. Employs use e-learning to train their employees more often and often. New and experienced employees have the opportunity to improve upon their knowledge base and expand their skill sets. At home, individuals are granted the access to the programs that provided them with the ability to earn online degrees and enrich their lives through the expanded knowledge. The paper focuses on the analysis of the advantages and disadvantages of e- learning. The ways of applying on-line training used by employers are demonstrated. The experience of implementing active methods of e-learning is described as well as the conclusion about the possibility of their application is made. The paper also presents the results of the survey conducted among TPU teacher and students concerning the advisability of e-learning usage. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | [s. n.] | ru |
dc.relation.ispartof | MATEC Web of Conferences. Vol. 48 : Space Engineering. — Les Ulis, 2016. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | обучение | ru |
dc.subject | Moodle | ru |
dc.subject | студенты | ru |
dc.subject | самостоятельное изучение | ru |
dc.subject | учебная деятельность | ru |
dc.subject | электронное обучение | ru |
dc.title | Active learning approach in Moodle for the organization of student’s self-study practice-based learning activities | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт неразрушающего контроля (ИНК)::Кафедра точного приборостроения (ТПС) | ru |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт неразрушающего контроля (ИНК)::Учебно-методический отдел (УМО) | ru |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт развития стратегического партнерства и компетенций (ИСПК)::Кафедра методики преподавания иностранных языков (МПИЯ) | ru |
local.description.firstpage | 6005 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/20164806005 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\14129 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18717 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18986 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18976 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\34742 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\36043 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\34817 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 48 | - |
local.conference.name | Space Engineering | - |
local.conference.date | 2016 | - |
dc.identifier.doi | 10.1051/matecconf/20164806005 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
dx.doi.org-10.1051-matecconf-20164806005.pdf | 2,18 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.