Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33708
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorIvanova, Veronika Sergeevnaen
dc.contributor.authorMertins, Kseniya Viktorovnaen
dc.contributor.authorAbdrashitova, Mariya Ovseevnaen
dc.contributor.authorIsaeva, Dariyaen
dc.date.accessioned2016-11-21T04:52:31Z-
dc.date.available2016-11-21T04:52:31Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationActive learning approach in Moodle for the organization of student’s self-study practice-based learning activities / V. S. Ivanova [et al.] // MATEC Web of Conferences. — 2016. — Vol. 48 : Space Engineering : IV Russian Forum for Young Scientists with International Participation, April 12-14, 2016, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [06005, 5 p.].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/33708-
dc.description.abstractNowadays e-learning tools and delivery methods have been constantly expanding. Employs use e-learning to train their employees more often and often. New and experienced employees have the opportunity to improve upon their knowledge base and expand their skill sets. At home, individuals are granted the access to the programs that provided them with the ability to earn online degrees and enrich their lives through the expanded knowledge. The paper focuses on the analysis of the advantages and disadvantages of e- learning. The ways of applying on-line training used by employers are demonstrated. The experience of implementing active methods of e-learning is described as well as the conclusion about the possibility of their application is made. The paper also presents the results of the survey conducted among TPU teacher and students concerning the advisability of e-learning usage.en
dc.language.isoenen
dc.publisher[s. n.]ru
dc.relation.ispartofMATEC Web of Conferences. Vol. 48 : Space Engineering. — Les Ulis, 2016.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectобучениеru
dc.subjectMoodleru
dc.subjectстудентыru
dc.subjectсамостоятельное изучениеru
dc.subjectучебная деятельностьru
dc.subjectэлектронное обучениеru
dc.titleActive learning approach in Moodle for the organization of student’s self-study practice-based learning activitiesen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт неразрушающего контроля (ИНК)::Кафедра точного приборостроения (ТПС)ru
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт неразрушающего контроля (ИНК)::Учебно-методический отдел (УМО)ru
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт развития стратегического партнерства и компетенций (ИСПК)::Кафедра методики преподавания иностранных языков (МПИЯ)ru
local.description.firstpage6005-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1051/matecconf/20164806005-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\14129-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18717-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18986-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18976-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\34742-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\36043-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\34817-
local.localtypeДокладru
local.volume48-
local.conference.nameSpace Engineering-
local.conference.date2016-
dc.identifier.doi10.1051/matecconf/20164806005-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1051-matecconf-20164806005.pdf2,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.