Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/36685
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Syrodoy, Semen Vladimirovich | en |
dc.contributor.author | Penyazkov, Oleg | en |
dc.contributor.author | Assad, Mohamad | en |
dc.contributor.author | Gutareva, Nadezhda Yurievna | en |
dc.date.accessioned | 2017-02-10T04:40:24Z | - |
dc.date.available | 2017-02-10T04:40:24Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Mathematical modeling of the electric spark ignition of the coal-water particle fuel under conditions relevant to the internal combustion engines / S. V. Syrodoy [et al.] // MATEC Web of Conferences. — 2017. — Vol. 92 : Thermophysical Basis of Energy Technologies (TBET-2016) : Proceedings of the Conference, October 26-28, 2016, Tomsk, Russia. — [01028, 6 p.]. | ru |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/36685 | - |
dc.description.abstract | The results of the mathematical simulation of the coal-water fuel particle in the conditions of electric-spark discharge have been given. It has been found that the CWF particle can ignite even in a relatively low (Tg<500K) ambient temperature. It has been shown that the strength of the current and ambient temperature have a significant effect on the characteristics and conditions of ignition. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | EDP Sciences | ru |
dc.relation.ispartof | MATEC Web of Conferences. Vol. 92 : Thermophysical Basis of Energy Technologies (TBET-2016). — Les Ulis, 2017. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | математическое моделирование | ru |
dc.subject | электрическое зажигание | ru |
dc.subject | топлива | ru |
dc.subject | частицы | ru |
dc.subject | угли | ru |
dc.subject | двигатели внутреннего сгорания | ru |
dc.title | Mathematical modeling of the electric spark ignition of the coal-water particle fuel under conditions relevant to the internal combustion engines | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт природных ресурсов (ИПР)::Кафедра иностранных языков (ИЯПР) | ru |
local.description.firstpage | 1028 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/20179201028 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\18344 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18662 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\35117 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\31044 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 922016 | - |
local.conference.name | Thermophysical Basis of Energy Technologies | - |
local.conference.date | 2016 | - |
dc.identifier.doi | 10.1051/matecconf/20179201028 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
dx.doi.org-10.1051-matecconf-20179201028.pdf | 130,05 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.