Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/61507
Title: Совершенствование маркетинговой стратегии предприятия
Authors: Чжао, Хао -
metadata.dc.contributor.advisor: Данков, Артем Георгиевич
Keywords: маркетинг; маркетинговая стратегия; конкурентная среда; конкурентный анализ; рынок; marketing; marketing strategy; competitive environment; competitive analysis; market
Issue Date: 2020
Citation: Чжао Х. -. Совершенствование маркетинговой стратегии предприятия : бакалаврская работа / Х. -. Чжао ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Школа инженерного предпринимательства (ШИП) ; науч. рук. А. Г. Данков. — Томск, 2020.
Abstract: Цель настоящей работы – разработка рекомендаций, направленных на совершенствование существующей маркетинговой стратегии организации (ООО Эндорфин). Основные задачи: изучить теоретические аспекты маркетинговой стратегии; дать краткую организационно-экономическую характеристику организации, изучить действующую маркетинговую стратегию организации; разработать рекомендации по совершенствованию маркетинговой стратегии. В рамках исследование применялись такие методы исследования как анализ, синтез, сравнение, опрос и др. В результате исследования были выявлены слабые места маркетинговой стратегией организации и предложены мероприятия по ее совершенствованию. Область применения: результаты данной работы представляется возможным применять в процессе маркетинговой деятельности предприятия.
The aim of the work is to develop recommendations for improvement of current marketing strategy of the organization (OOO Endorfin). Objectives of the work are to study theoretical aspects of a marketing strategy; to characterize organizational and economic structure of the organization; to study its current marketing strategy; to develop recommendations for improvement of current marketing strategy. Such methods as analysis, synthesis, comparison, survey and more have been applied within the framework of studies. As a result of the study the weaknesses of the current marketing strategy have been identified and the recommendations for its improvement have been developed. Field of application: the results of this work can be applied for the purpose of developing a marketing strategy.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/61507
Appears in Collections:Выпускные квалификационные работы (ВКР)

Files in This Item:
File SizeFormat 
TPU942004.pdf969,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.