Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorФедоринова, Зоя Владимировнаru
dc.contributor.authorСергеев, Д. В.ru
dc.contributor.authorФедоринов, Е. А.ru
dc.date.accessioned2020-12-18T08:56:15Z-
dc.date.available2020-12-18T08:56:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСергеев Д. В. Case-study technology and flipped classroom approach to teaching engineering students / Д. В. Сергеев, Е. А. Федоринов ; науч. рук. З. В. Федоринова // Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования : сборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2020. — [С. 109-111].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/64143-
dc.description.abstractThe paper gives an overview on the implementation of the case-study technology integrated into the flipped classroom and investigates its potential for both teachers and learners. The authors present the outcomes gained from the experience of the case-study technology implementation in physics. The research shows that the use of the described technology enhances students' motivation and improves their academic achievements.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherТомский политехнический университетru
dc.relation.ispartofЛингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования : сборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г.ru
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 Internationalen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/-
dc.subjectобучениеru
dc.subjectмотивацияru
dc.subjectстудентыru
dc.subjectдостиженияru
dc.subjectинженерные дисциплиныru
dc.subjectflipped classroom approachen
dc.subjectcase-study technologyen
dc.subjectlearning environmenten
dc.subjectstudent's motivationen
dc.subjectacademic achievementsen
dc.subjectinvolvementen
dc.titleCase-study technology and flipped classroom approach to teaching engineering studentsen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaper-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
dcterms.audienceResearchesen
local.description.firstpage109-
local.description.lastpage111-
local.filepathconference_tpu-2020-C85_V2_p109-111.pdf-
local.identifier.bibrecRU\TPU\conf\34251-
local.localtypeДокладru
local.conference.nameЛингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образованияru
local.conference.date2020-
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2020-C85_V2_p109-111.pdf700,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.