Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15280
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPozdeeva, Svetlanaru
dc.contributor.authorObskov, Aleksandr Vladimirovichru
dc.date.accessioned2016-03-21T10:45:35Z-
dc.date.available2016-03-21T10:45:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationPozdeeva S. Justification of the Main Pedagogical Conditions of Interactive Teaching a Foreign Language in High School / S. Pozdeeva, A. V. Obskov // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 166-172].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/15280-
dc.description.abstractThis research paper was conducted to examine the main pedagogical conditions in the organization of interactive teaching at higher education system. Today, the interactive learning is widely used in all aspects of the educational process: at colleges, at the universities, in courses and workshops, because this technique is extremely effective not only in terms of acquiring knowledge, but also by the personal skills formation, we decided to reveal four pedagogical conditions of interactive teaching and its organization for teaching foreign language competence in high school. The use of interactive forms, methods, approaches and new information technology in the classroom for foreign language provide ample opportunity for the formation of the students the knowledge and skills that will grow into the necessary professional foreign language competence of teachers.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevierru
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI. — Amsterdam, 2015.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectпедагогические условияru
dc.subjectинтерактивное обучениеru
dc.subjectиностранные языкиru
dc.subjectсовместная деятельностьru
dc.titleJustification of the Main Pedagogical Conditions of Interactive Teaching a Foreign Language in High Schoolru
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ)ru
local.description.firstpage166-
local.description.lastpage172-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.10.047-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\9849-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18680-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\34141-
local.localtypeДокладru
local.volume206-
local.conference.nameLinguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2015.10.047-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
j.sbspro.2015.10.047.pdf323,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.