Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15281
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Anikina, Zhanna Sergeevna | ru |
dc.contributor.author | Golianskaia, Evgeniia | ru |
dc.date.accessioned | 2016-03-21T10:45:36Z | - |
dc.date.available | 2016-03-21T10:45:36Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Anikina Zh. S. L2 Potential for University in the Context of Competence Approach / Zh. S. Anikina, E. Golianskaia // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 133-136]. | ru |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15281 | - |
dc.description.abstract | Contemporary studies in the field of language acquisition show that the choice of a basic learning approach is of vital importance. To date, Russian educationalists reckon that competence-based approach is the most appropriate one. Firstly, this approach stimulates learner's self-development. It allows a learner to cognize oneself and realize individual abilities. Secondly, the approach mentioned broadens the potential of academic subjects, as it brings about the development of several competences. Finally, competence-based approach leads to the development of learner autonomy, which is regarded one of the most significant learning outcomes at a university. | ru |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Elsevier | ru |
dc.relation.ispartof | Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI. — Amsterdam, 2015. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | компетентностный подход | ru |
dc.subject | саморазвитие | ru |
dc.subject | компетенции | ru |
dc.subject | обучение | ru |
dc.subject | университеты | ru |
dc.title | L2 Potential for University in the Context of Competence Approach | ru |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ) | ru |
local.description.firstpage | 133 | - |
local.description.lastpage | 136 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.10.041 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\9836 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18680 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\35762 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 206 | - |
local.conference.name | Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations | - |
local.conference.date | 2015 | - |
dc.identifier.doi | 10.1016/j.sbspro.2015.10.041 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
j.sbspro.2015.10.041.pdf | 299,39 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.