Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSavchenko, I. I.en
dc.contributor.authorСавченко, И. И.ru
dc.date.accessioned2016-04-27T10:03:15Z-
dc.date.available2016-04-27T10:03:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationSavchenko I. I. Product placement in movie / I. I. Savchenko ; lang. adv. E. A. Leksina // Journal of Economics and Social Sciences. — 2012. — № 1. — [3 p.].en
dc.identifier.issn2312-2978-
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/21674-
dc.description.abstractThe concept of product placement itself is nothing new. The area is; however, experiencing a significant growth due to the difficulties of reaching the consumers with traditional advertising. The ongoing debate an a discussion on concerning product placement provides the foundation of the article. Based on this, the aim of this article is to gain a deeper understanding of this area. Also, the aim is to gain a deeper understanding specifically about the process of product placement and the criticism aimed towards product placement.en
dc.description.abstractРазмещение скрытой рекламы в фильмах не является чем-то новым. Однако, эта область испытывает значительный рост в связи с трудностями достижения понимания потребителей традиционной рекламы. Продолжающиеся дебаты обсуждения, касающиеся скрытой рекламы в фильмах являются основой этой статьи. Исходя из этого, целью данной статьи является получение более глубокого понимания этой области. Кроме того, цель состоит в том, чтобы получить более глубокое понимание конкретно о процессе размещения скрытой рекламы в фильмах и критика направлена ??на размещение этой скрытой рекламы.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherТомский политехнический университетru
dc.relation.ispartofJournal of Economics and Social Sciences. 2012. № 1ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.sourceJournal of Economics and Social Sciencesru
dc.subjectto promoteru
dc.subjectadvertisingru
dc.subjectproduct placementru
dc.titleProduct placement in movieen
dc.title.alternativeСкрытая реклама в фильмкахru
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ)ru
local.description.firstpage3-
local.filepathhttp://jess.esrae.ru/1-10-
local.identifier.bibrecRU\TPU\prd\225690-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18376-
local.issue1-
local.localtypeСтатьяru
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-1-10.pdf172,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.