Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21675
Title: Distinguishing features and constraints of ambient media technologies
Authors: Lyubavina, A. G.
Любавина, А. Г.
Keywords: electronic resource; advertising; Ambient Media; nonstandard; media; technologies; effective
Issue Date: 2014
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Lyubavina A. G. Distinguishing features and constraints of ambient media technologies / A. G. Lyubavina ; sci. adv. E. V. Latysheva ;lang. adv. Yu. A. Zeremskaya // Journal of Economics and Social Sciences. — 2014. — № 5. — [3 p.].
Abstract: The paper demonstrates the importance of innovative advertising tools and explains the main aspects of Ambient Media. The paper analyses the distinguishing features and constraints of Ambient Media technologies.
Статья рассказывает о важности инновационных подходов в коммуникационной технологии и объясняет главные аспекты инструмента Ambient Media. Проанализированы отличительные черты и сдерживающие факторы развития технологии Ambient Media.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21675
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-8-94.pdf178,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.