Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21800
Title: The secrets of leading companies’ success
Other Titles: Секреты успеха ведущих компаний
Authors: Shvachka, A. V.
Швачка, А. В.
Keywords: elements of strategy; international companies; management; key features
Issue Date: 2012
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Shvachka A. V. The secrets of leading companies’ success / A. V. Shvachka ; sci. adv. Yu. A. Nikitina ; lang. adv. N. A. Dmitrienko // Journal of Economics and Social Sciences. — 2012. — № 1. — [3 p.].
Abstract: The article is investigated the key components of success factors and strategies for leading companies worldwide. The author describes the experience of companies such as IKEA and Dell. Keywords: Elements of strategy, international companies, management, key features.
В данной статье представлены ключевые компоненты и факторы успеха стратегий ведущих компаний мира. Автором описан опыт таких компаний как ИКЕА, а также Делл.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21800
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-1-14.pdf208,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.