Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25756
Title: Лингводидактические особенности смешанной формы обучения профессиональному иностранному языку студентов технических специальностей
Other Titles: Linguodidactic aspects of blended learning foreign language for specific purposes for engineering students
Authors: Матухин, Дмитрий Леонидович
Keywords: лингводидактические особенности; смешанное обучение; иностранные языки; студенты; технические специальности; электронное обучение; смешанное обучение; оптимизация процессов; электронные ресурсы
Issue Date: 2014
Citation: Матухин Д. Л. Лингводидактические особенности смешанной формы обучения профессиональному иностранному языку студентов технических специальностей / Д. Л. Матухин // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 158-160].
Abstract: The paper dwells on the problem of arranging teaching foreign language for specific purposes for engineering students based on the technologies of electronic and blended learning. The objective of implementing such technologies is to optimize the process of competence development for professionallyoriented foreign language communication. The author defines such notions as an engineer, electronic and blended learning; describes the components of blended learning model, the principles that underpin the process of teaching foreign language for specific purposes for engineering students on the basis of blended learning model and an electronic learning resource EAP ToolKit.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25756
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C09-062.pdf302,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.