Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25780
Title: | К вопросу использования технологий электронного обучения в процессе самостоятельной работы студентов, изучающих китайский язык в Томском политехническом университете |
Other Titles: | On the issue of the organization of students’ independent work using elearning technologies in learning the Chinese language in Tomsk polytechnic university |
Authors: | Уманец, Ольга Николаевна |
Keywords: | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ((2009- )); электронное обучение; самостоятельные работы; китайский язык; учебные процессы; мобильные устройства |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Уманец О. Н. К вопросу использования технологий электронного обучения в процессе самостоятельной работы студентов, изучающих китайский язык в Томском политехническом университете / О. Н. Уманец // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 227-229]. |
Abstract: | Article focuses on e-learning technologies, and how to use them in teaching process of the Chinese language. The author tells about the broad interpretation of the notion of e-learning, diversity of its application in the modern academic process. Particular attention is paid to how e-learning technologies can be used in the process of students’ independent work. Due to the variety of meanings of the term "e-learning", this article offers to understand it as using of mobile devices in learning the Chinese language. Here is a short overview of such methods. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25780 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2014-C09-093.pdf | 377,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.