Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33086
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAgeev, Iliya Aleksandrovichen
dc.contributor.authorKondratyeva (Kondratieva), Irina Vladimirovnaen
dc.contributor.authorZaviyalova, Zinaida Sergeevnaen
dc.contributor.authorGiniyatova, E. V.en
dc.contributor.authorZavyalova, M. P.en
dc.contributor.authorZavyalova, M. P.en
dc.contributor.authorDeakin, Annen
dc.contributor.authorLokotosh, Y. V.en
dc.date.accessioned2016-10-21T14:55:42Z-
dc.date.available2016-10-21T14:55:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationSocial networking as an advertising tool in Russia and abroad / I. A. Ageev [et al.] // SHS Web of Conferences. — Les Ulis : EDP Sciences, 2016. — Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015) : International Conference, December 15-17, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [01003, 4 p.].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/33086-
dc.description.abstractThis study contrasts the behavioural patterns of users on Facebook with those on VKontakte using data collected by Facebook and a survey of Russian VKontakte users. The authors analyse the key differences between the two popular social networks, including what users perceived to be the most attractive options, the amount of time spent online and attitudes toward advertising. The results have been used to evaluate the potential of social networks (SMM) for business promotion in Russia.en
dc.language.isoenen
dc.publisherEDP Sciencesru
dc.relation.ispartofSHS Web of Conferences. Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015). — Les Ulis, 2016.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectсоциальные сетиru
dc.subjectрекламный маркетингru
dc.subjectбизнесru
dc.subjectсоциальные медиаru
dc.titleSocial networking as an advertising tool in Russia and abroaden
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра социальных коммуникаций (СК)ru
local.description.firstpage1003-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1051/shsconf/20162801003-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\14692-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\21254-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\33820-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\33610-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\33130-
local.localtypeДокладru
local.volume282015-
local.conference.nameResearch Paradigms Transformation in Social Sciences-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1051/shsconf/20162801003-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1051-shsconf-20162801003.pdf78,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.