Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33096
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Krasnova, Tatiana Ivanovna | en |
dc.contributor.author | Popova, Anna | en |
dc.date.accessioned | 2016-10-21T14:55:47Z | - |
dc.date.available | 2016-10-21T14:55:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Krasnova T. I. Exploring the tutor-student interaction in a blended university course / T. I. Krasnova, A. Popova // SHS Web of Conferences. — Les Ulis : EDP Sciences, 2016. — Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015) : International Conference, December 15-17, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [01059, 5 p.]. | ru |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33096 | - |
dc.description.abstract | A meaningful tutor-student interaction requires a new insight into pedagogical principles and proper implementation of modern teaching strategies. This paper aims to contribute to the understanding of online tutoring in blended learning settings and the impact of the tutor-student interaction on the learning process. The article reports on the results of the study on students’ evaluation of the tutor’s role and the tutor-student interaction in a blended university course. The findings show that professional tutoring and the effective tutor-student interaction help students to improve their learning efficacy and to have a greater personal responsibility for their outcomes. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | EDP Sciences | ru |
dc.relation.ispartof | SHS Web of Conferences. Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015). — Les Ulis, 2016. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | репетиторы | ru |
dc.subject | студенты | ru |
dc.subject | обучение | ru |
dc.subject | профессиональное обучение | ru |
dc.subject | эффективность | ru |
dc.subject | онлайн-обучение | ru |
dc.title | Exploring the tutor-student interaction in a blended university course | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт кибернетики (ИК)::Кафедра иностранных языков института кибернетики (ИЯИК) | ru |
local.description.firstpage | 1059 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1051/shsconf/20162801059 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\14757 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18707 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\33398 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 282015 | - |
local.conference.name | Research Paradigms Transformation in Social Sciences | - |
local.conference.date | 2015 | - |
dc.identifier.doi | 10.1051/shsconf/20162801059 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
dx.doi.org-10.1051-shsconf-20162801059.pdf | 79,82 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.