Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33142
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorPakhomova, Elena Grigorievnaen
dc.contributor.authorYanushchik, Olga Vladimirovnaen
dc.contributor.authorDorofeeva, Mariaen
dc.date.accessioned2016-10-21T14:56:06Z-
dc.date.available2016-10-21T14:56:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationPakhomova E. G. Analysis of the e-learning technologies used for teaching mathematics at Tomsk Polytechnic University / E. G. Pakhomova, O. V. Yanushchik, M. G. Dorofeeva // SHS Web of Conferences. — Les Ulis : EDP Sciences, 2016. — Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015) : International Conference, December 15-17, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [01108, 4 p.].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/33142-
dc.description.abstractThis article analyzes the implementation of e-learning technologies in the study of mathematics at Tomsk Polytechnic University. It describes research findings of the suitability of the e-learning technology for first year students of an engineering university. The research involved 248 students and 38 teachers of Tomsk Polytechnic University. The authors surveyed first-year students to check whether they are ready to learn in the electronic environment. In addition, the students and teachers were surveyed on the possibility of teaching a course in mathematics in the electronic environment and on the preferred mode of learning: web-based instruction, blended learning, or full e-learning. The research identified the main difficulties when working with e-learning courses as well as the optimal form of e-learning for the study of mathematics.en
dc.language.isoenen
dc.publisherEDP Sciencesru
dc.relation.ispartofSHS Web of Conferences. Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015). — Les Ulis, 2016.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectэлектронное обучениеru
dc.subjectматематикаru
dc.subjectэлектронные курсыru
dc.subjectэлектронная средаru
dc.subjectтехнические университетыru
dc.titleAnalysis of the e-learning technologies used for teaching mathematics at Tomsk Polytechnic Universityen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Физико-технический институт (ФТИ)::Кафедра высшей математики (ВМ)ru
local.description.firstpage1108-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1051/shsconf/20162801108-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\14808-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18728-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\37064-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\36347-
local.localtypeДокладru
local.volume282015-
local.conference.nameResearch Paradigms Transformation in Social Sciences-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1051/shsconf/20162801108-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1051-shsconf-20162801108.pdf68,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.