Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33302
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZhironkin, Sergey Aleksandrovichen
dc.contributor.authorGuzyr, Vladimir Vasilievichen
dc.date.accessioned2016-10-27T08:33:43Z-
dc.date.available2016-10-27T08:33:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationZhironkin S. A. Social Responsibility of Business – an Important Factor of Continued Wellbeing / S. A. Zhironkin, V. V. Guzyr // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS). — 2016. — Vol. 7 : Lifelong Wellbeing in the World (WELLSO 2015) : II International Scientific Symposium, 18-22 May 2015, Tomsk, Russian Federation : [proceedings]. — [P. 160-166].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/33302-
dc.description.abstractThe practice of leading countries shows that the dominant environment for innovative conversion and new style of macroeconomic development is the presence of high-quality resources. The innovation potential of employees, based on their intellectual and creative abilities becomes the main. The innovative conversion of the economy is a radical transition of national economy to the production of innovative products and services. In modern conditions, the ratio of economic efficiency and continuous wellbeing is optimal and is provided by innovative development. Population benefits from innovation, ensuring continuous wellbeing. Consumers take an important place in the history of development of continuous wellbeing.en
dc.language.isoenen
dc.publisherFuture Academyru
dc.relation.ispartofThe European Proceedings of Social & Behavioural Sciences (EpSBS). Vol. 7 : Lifelong Wellbeing in the World (WELLSO 2015). — Nicosia, 2016.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectинновационные проектыru
dc.subjectинновационные программыru
dc.subjectмакроэкономикаru
dc.subjectсоциальная ответственностьru
dc.subjectбизнесru
dc.subjectблагополучиеru
dc.titleSocial Responsibility of Business – an Important Factor of Continued Wellbeingen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра экономики (ЭКОН)ru
local.description.firstpage160-
local.description.lastpage166-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.15405/epsbs.2016.02.22-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\12004-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18375-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\33531-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\36429-
local.localtypeДокладru
local.volume72015-
local.conference.nameLifelong Wellbeing in the World (WELLSO 2015)-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.15405/epsbs.2016.02.22-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dx.doi.org-10.15405-epsbs.2016.02.22.pdf382,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.