Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33673
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Prochorets (Prokhorets), Elena Konstantinowna | en |
dc.contributor.author | Sysa, Elena Alexandrowna | en |
dc.contributor.author | Rudneva, Elena | en |
dc.date.accessioned | 2016-11-21T04:50:53Z | - |
dc.date.available | 2016-11-21T04:50:53Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Prochorets (Prokhorets) E. K. Teaching of Autonomous Foreign Language Reading in Technical University: Criteria for the Selection of Textual Material / E. K. Prochorets (Prokhorets), E. A. Sysa, E. L. Rudneva // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015) : International Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 256-259]. | en |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33673 | - |
dc.description.abstract | The article deals with the actuality of the development of students’ self-dependence, with the actuality of finding ways to improve efficiency of learning of foreign language reading. The authors study the principle of selection of textual material for teaching of autonomous foreign language reading in a technical university. The selection of texts takes into account the complementary criteria, distributed in accordance with the stages of teaching of autonomous foreign language reading by students of a technical university and contributes to the development of the optimal basis for learning of foreign language reading by students of technical specialties. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Elsevier | en |
dc.relation.ispartof | Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015). — Amsterdam, 2015. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | иностранные языки | ru |
dc.subject | текстовые материалы | ru |
dc.subject | технические университеты | ru |
dc.subject | автономное обучение | ru |
dc.title | Teaching of Autonomous Foreign Language Reading in Technical University: Criteria for the Selection of Textual Material | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт международного образования и языковой коммуникации (ИМОЯК)::Кафедра междисциплинарная (МД) | ru |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ) | ru |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ) | ru |
local.description.firstpage | 256 | - |
local.description.lastpage | 259 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.631 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\15253 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\19012 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18376 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18680 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\30921 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\31031 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 215 | - |
local.conference.name | International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions | - |
local.conference.date | 2015 | - |
dc.identifier.doi | 10.1016/j.sbspro.2015.11.631 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2015.11.631.pdf | 146,41 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.