Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33952
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Britova, Yuliya Aleksandrovna | en |
dc.contributor.author | Dmitriev, Viktor Stepanovich | en |
dc.contributor.author | Kostyuchenko, Tamara Georgievna | en |
dc.date.accessioned | 2016-11-24T10:11:56Z | - |
dc.date.available | 2016-11-24T10:11:56Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Britova Yu. A. Integrated Method - the Optimum Way to Improve the Quality of Frequency Response Characteristics of the Space Vehicle Attitude Control System / Yu. A. Britova, V. S. Dmitriev, T. G. Kostyuchenko // IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. — 2016. — Vol. 132 : Modern Technologies for Non-Destructive Testing : IV International Conference, 5–10 October 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [012011, 6 p.]. | ru |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33952 | - |
dc.description.abstract | The integrated method applied to the design of technical systems is a process in which various project, calculation and verification procedures are interconnected and interrelated. The results of procedures are used in a certain sequence, thus ensuring maximum reachable optimality of the system being designed. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | IOP Publishing | ru |
dc.relation.ispartof | IOP Conference Series: Materials Science and Engineering. Vol. 132 : Modern Technologies for Non-Destructive Testing. — Bristol, 2016. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | качество | ru |
dc.subject | характеристики | ru |
dc.subject | отклики | ru |
dc.subject | системы ориентации | ru |
dc.subject | космические аппараты | ru |
dc.subject | технические системы | ru |
dc.subject | интегрированные методы | ru |
dc.title | Integrated Method - the Optimum Way to Improve the Quality of Frequency Response Characteristics of the Space Vehicle Attitude Control System | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт неразрушающего контроля (ИНК)::Кафедра точного приборостроения (ТПС) | ru |
local.description.firstpage | 12011 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1088/1757-899X/132/1/012011 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\15761 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18717 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\36919 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\26422 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\34734 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 132 | - |
local.conference.name | Modern Technologies for Non-Destructive Testing | - |
local.conference.date | 2015 | - |
dc.identifier.doi | 10.1088/1757-899X/132/1/012011 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
dx.doi.org-10.1088-1757-899X-132-1-012011.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.