Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/35453
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorCherepanova, Natalia Vladimirovnaen
dc.contributor.authorTukhvatulina, Liliya Ravilevnaen
dc.contributor.authorEremina, A.en
dc.date.accessioned2016-12-16T03:18:34Z-
dc.date.available2016-12-16T03:18:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationCherepanova, Natalia Vladimirovna. Communication Technologies in Contemporary Corporate Social Responsibility Management [Electronic resource] / N. V. Cherepanova, L. R. Tukhvatulina, A. Eremina // Procedia - Social and Behavioral Sciences . — 2015 . — Vol. 166 : Proceedings of The International Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences 2014 (RPTSS-2014), 16–18 October 2014, Tomsk, Russia . — [P. 583-588] .en
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/35453-
dc.description.abstractThe main goal of the article is to construct a new communication model. This model implies transmission of basic principles of corporate social responsibility (CSR) within organization. The model will help to distinguish main barriers to socially responsible management in world's and Russian business practice. The analysis of communication channels within organization gives an opportunity to see the flows of CSR information and its influence on people's behaviour.en
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevierru
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 166: Proceedings of The International Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences 2014 (RPTSS-2014), 16–18 October 2014, Tomsk, Russia, 2015.en
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectcorporate social responsibilityru
dc.subjectethicsru
dc.subjectcommunication channelsru
dc.subjectcontemporary managementru
dc.subjectсоциальная ответственностьru
dc.subjectкорпоративная ответственностьru
dc.subjectэтикаru
dc.subjectканалы связиru
dc.subjectкоммуникационные технологииru
dc.subjectменеджментru
dc.titleCommunication Technologies in Contemporary Corporate Social Responsibility Managementen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра менеджмента (МЕН)ru
local.description.firstpage583-
local.description.lastpage588-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.12.577-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\3300-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18855-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\31037-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\31046-
local.localtypeДокладru
local.volume16620142014-
local.conference.nameInternational Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences-
local.conference.date2014-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2014.12.577-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2014.12.577.pdf315,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.