Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/43096
Название: The analysis of strategies of the applicants engaging in the National Research Tomsk Polytechnic University
Авторы: Kraeva, E. K.
Lykyanov, Danil
Ключевые слова: marketing; reputation; маркетинг; образовательные услуги; стратегии; репутация; оценка
Дата публикации: 2017
Издатель: Томский политехнический университет
Библиографическое описание: Kraeva E. K. The analysis of strategies of the applicants engaging in the National Research Tomsk Polytechnic University / E. K. Kraeva, D. Lykyanov // Journal of Economics and Social Sciences. — 2017. — № 10. — [4 p.].
Аннотация: This article presents the problem of the university reputation forming, videlicet of the engineering enterprise department based on the materials of Tomsk Polytechnic University. University`s reputation is considered to be a system of the ideas and estimations of different groups of the target audience. These groups are formed based on the information about several areas of activity of the university such as educational, scientific, developing, social areas. Within this framework, there are examined strategies of the applicants engaging, influence of the events taking place for applicants engaging to the area of innovation studies. Moreover, the main terminology of the topic “marketing strategy of the university” is provided.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/43096
ISSN: 2312-2978
Располагается в коллекциях:Journal of Economics and Social Sciences

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
jess-59-244.pdf374,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.