Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46178
Title: Совершенствование бизнес-процессов сервисных предприятий
Other Titles: Improving business processes of service companies
Authors: Че, В. А.
Keywords: электронные ресурсы; бизнес-процессы; информационные системы; качество услуг; результативность; сервисы
Issue Date: 2017
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Че В. А. Совершенствование бизнес-процессов сервисных предприятий / В. А. Че // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов IV Международной научной конференции, 5-8 декабря 2017 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2017. — Ч. 1. — [С. 433-435].
Abstract: This article considers the problem of improving business process through analysis “Highlighting areas of concern”. In the process, we formulated a number of requirements that should meet the functionality of the information system and highlighted advantages of the"Selection concerns" method.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46178
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2017-C24_V1_p433-435.pdf453,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.