Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/49534
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKhaldeeva, Marinaen
dc.date.accessioned2018-07-17T09:50:25Z-
dc.date.available2018-07-17T09:50:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKhaldeeva М. Philosophical aspects of personal branding in the context of informationculture and social nets (through the example of Instagram platform) / М. Khaldeeva // Journal of Economics and Social Sciences. — 2018. — № 12. — [5 p.].en
dc.identifier.issn2312-2978-
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/49534-
dc.description.abstractThe article reveals the issue of the concept of personal branding in the context of information culture, social nets and social media. The relevance of the article is reasoned by the growing interest towardspersonal branding and people’s tendency to turn to commodity their personality, knowledge and experience in digital world. The general definitions of the process of commodification and personal branding aregiven. The due consideration is given to the manifestation of personal branding on the platform of Instagram. The author emphasizes the role of personal branding under the modern market conditions,created with the help of smart and digital technologies in the context of globalized world.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoenen
dc.publisherТомский политехнический университетru
dc.relation.ispartofJournal of Economics and Social Sciences. 2018. № 12en
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.sourceJournal of Economics and Social Sciencesen
dc.subjectpersonalityru
dc.subjectbrandingru
dc.subjectInstagramru
dc.subjectinformation cultureru
dc.subjectличностьru
dc.subjectбрендингru
dc.subjectинформационная культураru
dc.titlePhilosophical aspects of personal branding in the context of informationculture and social nets (through the example of Instagram platform)en
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dcterms.audienceResearchesen
local.description.firstpage5-
local.filepathhttp://jess.esrae.ru/61-285-
local.identifier.bibrecRU\TPU\prd\277848-
local.issue12-
local.localtypeСтатьяru
Располагается в коллекциях:Journal of Economics and Social Sciences

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
jess-61-285.pdf162,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.