Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/52291
Title: Проектирование виртуального полигона в Unity3D
Other Titles: Design of virtual polygon in Unity3D
Authors: Журбич, Н. И.
Keywords: self-driving car; UML; Unity3D; design; virtual polygon; software package; автоуправление; машины; дизайн; полигоны; пакет программ; 3D; беспилотные автомобили
Issue Date: 2018
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Журбич Н. И. Проектирование виртуального полигона в Unity3D / Н. И. Журбич // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов V Международной научной конференции, 17-21 декабря 2018 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2018. — Ч. 1. — [С. 249-252].
Abstract: The paper is devoted to research and designing of autonomous car - a self-governing car in which artificial intelligence will take the role of driver. In today's world, the present invention is necessary because today humanity cannot imagine being without any types of transport.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/52291
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2018-C24_V1_p249-252.pdf402,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.