Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/52336
Title: Факторный анализ в маркетинговых исследованиях
Other Titles: Factor analysis in marketing research
Authors: Борухина, К. О.
Keywords: factor analysis; marketing; marketing research; Kruskal-Wallis test; median test; Mann-Whitney U-test; факторный анализ; маркетинг; маркетинговые исследования; тесты; взаимосвязь
Issue Date: 2018
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Борухина К. О. Факторный анализ в маркетинговых исследованиях / К. О. Борухина // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов V Международной научной конференции, 17-21 декабря 2018 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2018. — Ч. 2. — [С. 337-342].
Abstract: In this paper the issues of the use of factor analysis specifically to research in the field of marketing to solve the problem of the dependence of the cost of products from its manufacturer. The Kruskal-Wallis test, median test, Mann-Whitney U-test were used in analysis.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/52336
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2018-C24_V2_p337-342.pdf473,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.