Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64144
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Розанова, Яна Викторовна | ru |
dc.contributor.author | Фадеев, Т. Э. | ru |
dc.contributor.author | Сурина, Е. А. | ru |
dc.date.accessioned | 2020-12-18T08:56:16Z | - |
dc.date.available | 2020-12-18T08:56:16Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Фадеев Т. Э. A shift from in-class to distance learning: opportunities and challenges / Т. Э. Фадеев, Е. А. Сурина ; науч. рук. Я. В. Розанова // Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования : сборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2020. — [С. 123-126]. | ru |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64144 | - |
dc.description.abstract | The current article considers the origin of distance learning and its primary features which distinguish in-class learning from distant format of education. The study discusses the advantages and disadvantages of distance learning as well. It is presented the opinion poll results on the overall efficiency of the distance learning and the extent of students' involvement and productivity in a distant setting. | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Томский политехнический университет | ru |
dc.relation.ispartof | Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования : сборник материалов Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2020 г. | ru |
dc.rights | Attribution-NonCommercial 4.0 International | en |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | - |
dc.subject | дистанционное обучение | ru |
dc.subject | преимущества | ru |
dc.subject | недостатки | ru |
dc.subject | опрос | ru |
dc.subject | предложения | ru |
dc.subject | in-class learning | en |
dc.subject | distance learning | en |
dc.subject | advantages | en |
dc.subject | disadvantages | en |
dc.subject | opinion poll results | en |
dc.subject | suggestions | en |
dc.title | A shift from in-class to distance learning: opportunities and challenges | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | - |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | - |
dcterms.audience | Researches | en |
local.description.firstpage | 123 | - |
local.description.lastpage | 126 | - |
local.filepath | conference_tpu-2020-C85_V2_p123-126.pdf | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\conf\34252 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.conference.name | Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования | ru |
local.conference.date | 2020 | - |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2020-C85_V2_p123-126.pdf | 705,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.