Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/75745
Title: Стратегия онлайн-продвижения компании в B2B сегменте (на примере ООО «Промресурс»)
Authors: Шараева, Ксения Петровна
metadata.dc.contributor.advisor: Корнева, Ольга Юрьевна
Keywords: стратегия продвижения; B2B маркетинг; SEO-оптимизация; контекстная реклама; насосное оборудование; promotion strategy; B2B marketing; search engine optimization; contextual advertising; pump equipment
Issue Date: 2023
Citation: Шараева К. П. Стратегия онлайн-продвижения компании в B2B сегменте (на примере ООО «Промресурс») : выпускная квалификационная работа магистранта / К. П. Шараева ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Бизнес-школа (БШ) ; науч. рук. О. Ю. Корнева. — Томск, 2023.
Abstract: Исследование стратегии как инструмента развития компании. Определение содержания стратегии онлайн-продвижения. Разработка стратегии онлайн-продвижения компании в B2B сегменте и ее апробация.
Study of strategy as a tool for company development. Determination of the content of the online promotion strategy. Development of a strategy for online promotion of the company in the B2B segment and its testing.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/75745
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPU1464794.pdf2,34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.