Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/76163
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛизунков, Владислав Геннадьевичru
dc.contributor.authorЧижевская, М. И.ru
dc.date.accessioned2023-06-15T04:04:10Z-
dc.date.available2023-06-15T04:04:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧижевская, М. И. Управление предприятием как инструмент его развития / М. И. Чижевская ; науч. рук. В. Г. Лизунков // Прогрессивные технологии и экономика в машиностроении : сборник трудов XIV Всероссийской научно-практической конференции для студентов и учащейся молодежи, 6-8 апреля 2023 г., Юрга. — Томск : Изд-во ТПУ, 2023. — [С. 187-189].ru
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/76163-
dc.description.abstractУправление предприятием постоянно претерпевает существенные изменения, в данной работе идет анализ цветочного бутика, в котором в 21 веке важным становится упаковка и уникальное предложение для клиентов, а разработка стратегии продаж является ключевым фактором успеха.ru
dc.description.abstractEnterprise management is constantly undergoing significant changes, in this paper we analyze a flower boutique, in which packaging and a unique offer for customers become important in the 21st century, and the development of a sales strategy is a key success factor. Exploring the internal and external environment of a flower boutique, the author has compiled an effective marketing and management strategy. The purpose of the article is to develop recommendations for managing a flower boutique in order to increase sales and increase profitability. An approach to the formation of a modern strategy is the study of the internal and external environment of the functioning of the company. As a result of the study, the author proposes a list of activities based on a deep analysis of the competitive advantages of a flower boutique. These activities can be used for practical application both in the studied boutique and taken as the basis for building a strategy for any flower shop.en
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoruen
dc.publisherТомский политехнический университетru
dc.relation.ispartofПрогрессивные технологии и экономика в машиностроении : сборник трудов XIV Всероссийской научно-практической конференции для студентов и учащейся молодежи, 6-8 апреля 2023 г., Юргаru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/-
dc.subjectпроектыru
dc.subjectпланыru
dc.subjectпроект-менеджментru
dc.subjectуправление предприятиемru
dc.subjectвнешняя средаru
dc.subjectуникальностьru
dc.subjectprojecten
dc.subjectplanen
dc.subjectproject managementen
dc.subjectexternal environmenten
dc.subjectenterprise managementen
dc.subjectdisposability and uniquenessen
dc.titleУправление предприятием как инструмент его развитияru
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaper-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion-
dcterms.audienceResearchesen
local.description.firstpage187-
local.description.lastpage189-
local.filepathconference_tpu-2023-C57_p187-189.pdf-
local.identifier.bibrecRU\TPU\conf\37505-
local.localtypeДокладru
local.conference.nameПрогрессивные технологии и экономика в машиностроенииru
local.conference.date2023-
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2023-C57_p187-189.pdf395,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.