Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/61330
Title: | Проектирование стартапа на томском рынке детского бизнес-образования |
Authors: | Власова, Юлия Дмитриевна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Селевич, Татьяна Семеновна |
Keywords: | дополнительное образование; качество образования; учебное заведение; образовательная услуга; предпринимательское образование; additional education; quality of education; educational institution; educational service; business education |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Власова Ю. Д. Проектирование стартапа на томском рынке детского бизнес-образования : бакалаврская работа / Ю. Д. Власова ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Школа инженерного предпринимательства (ШИП) ; науч. рук. Т. С. Селевич. — Томск, 2020. |
Abstract: | Маркетинговое обоснование выведения нового продукта на рынок детского бизнес-образования в г. Томск. Цель выпускной квалификационной работы – представить
маркетинговое обоснование выведения нового продукта на рынок детского
бизнес-образования в г. Томск/ Выпускная квалификационная работа имеет практическую и
экономическую значимость, поскольку проект может быть реализован по
разработанному плану и приносить прибыль. Marketing justification for introducing a new product to the market of children's business education in Tomsk.The purpose of the final qualifying work is to present marketing justification for bringing a new product to the market. business education in Tomsk/ The final qualifying work has practical and economic significance, since the project can be implemented by develop a plan and make a profit. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/61330 |
Appears in Collections: | Выпускные квалификационные работы (ВКР) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TPU937761.pdf | 3,35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.