Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17166
Title: Интернет как инструмент маркетинга
Authors: Колесова, А. А.
Keywords: Интернет; маркетинг
Issue Date: 2015
Citation: Колесова А. А. Интернет как инструмент маркетинга / А. А. Колесова // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов II Международной конференции, 19-22 мая 2015 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2015. — [С. 378-380].
Abstract: The paper aims to provide an overview of the Internet as a marketing tool. The work analyses the advantages of the Internet marketing, mechanisms to influence the potential and actual consumers of the advertiser and also it considers the assumptions and perspectives of its development in the future.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17166
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2015-C24-169.pdf406,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.