Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18637
Title: Контекстная реклама как разновидность интернет-технологий
Authors: Ковалева, Е. А.
Рахимов, Тимур Рустамович
Keywords: электронные ресурсы; контекстная реклама; интернет-технологии; рынок; рекламные сервисы
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Ковалева Е. А. Контекстная реклама как разновидность интернет-технологий / Е. А. Ковалева, Т. Р. Рахимов // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов Международной конференции с международным участием , 29 апреля - 2 мая 2014 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — Ч. 2. — [С. 199-201].
Abstract: This article is about contextual advertising. It includes a comparative analysis of contextual advertising's market segments within five years, the advantages and disadvantages of contextual advertising, as well as positive and negative perspectives of development of contextual advertising.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18637
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2014-C24-V2-077.pdf109,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.