Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25783
Title: Разработка и внедрение в учебный процесс электронных учебно-методических комплексов по математике
Other Titles: Developing and implementating electronic educational and methodical aids in mathematics into the learning process
Authors: Терехина, Людмила Ивановна
Keywords: разработки; внедрение; учебные процессы; электронные комплексы; учебно-методические комплексы; математика; электронное образование; электронные ресурсы; образовательные ресурсы
Issue Date: 2014
Citation: Терехина Л. И. Разработка и внедрение в учебный процесс электронных учебно-методических комплексов по математике / Л. И. Терехина // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 242-244].
Abstract: Developing and perfecting the methodic basis of electronic education (EE) should be directed to the creation of electronic educational and methodic discipline aids (EEMDA) that would provide maximally detailed discipline substance, broadened electronic educational resources (EER) nomenclature as well as well-developed control materials in order to improve student’s information-gathering skills and motivation in widen their knowledge. Mathematics EER may contain blocks of methodical materials in elementary mathematics as well as blocks of various application-specific tasks. Experience of using EE elements among distance-education students shows that system of examining student’s knowledge in test form still needs revision.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25783
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C09-099.pdf458,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.