Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31500
Title: Информационная система анализа бизнес решений по рекламным кампаниям в сети интернет
Other Titles: Information system of the analysis business of decisions on advertizing campaigns on the internet
Authors: Ким, Л. В.
Фангманн, Галина Олеговна
Keywords: электронные ресурсы; информационные технологии; информационные системы; визуализация; интерфейс; эффективность
Issue Date: 2016
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Ким Л. В. Информационная система анализа бизнес решений по рекламным кампаниям в сети интернет / Л. В. Ким, Г. О. Фангманн // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — Ч. 2. — [С. 389-391].
Abstract: The lack of convenient service for intuitive visualization of large volumes of data on advertizing campaigns in the Internet requires the development of a system for data analysis and decision-making on advertising campaigns on the Internet.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31500
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2016-C24_V2_p389-391.pdf451,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.