Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33096
Название: Exploring the tutor-student interaction in a blended university course
Авторы: Krasnova, Tatiana Ivanovna
Popova, Anna
Ключевые слова: репетиторы; студенты; обучение; профессиональное обучение; эффективность; онлайн-обучение
Дата публикации: 2016
Издатель: EDP Sciences
Библиографическое описание: Krasnova T. I. Exploring the tutor-student interaction in a blended university course / T. I. Krasnova, A. Popova // SHS Web of Conferences. — Les Ulis : EDP Sciences, 2016. — Vol. 28 : Research Paradigms Transformation in Social Sciences (RPTSS 2015) : International Conference, December 15-17, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [01059, 5 p.].
Аннотация: A meaningful tutor-student interaction requires a new insight into pedagogical principles and proper implementation of modern teaching strategies. This paper aims to contribute to the understanding of online tutoring in blended learning settings and the impact of the tutor-student interaction on the learning process. The article reports on the results of the study on students’ evaluation of the tutor’s role and the tutor-student interaction in a blended university course. The findings show that professional tutoring and the effective tutor-student interaction help students to improve their learning efficacy and to have a greater personal responsibility for their outcomes.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33096
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1051-shsconf-20162801059.pdf79,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.