Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33666
Название: Backward Design Method in Foreign Language Curriculum Development
Авторы: Korotchenko, Tatiana Valerievna
Matveenko, Irina Alekseevna
Strelnikova, Anna Borisovna
Chris Phillips
Ключевые слова: иностранные языки; учебные программы; инновационные методы; языковая подготовка
Дата публикации: 2015
Издатель: Elsevier
Библиографическое описание: Backward Design Method in Foreign Language Curriculum Development / T. V. Korotchenko [et al.] // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015) : International Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 213-217].
Аннотация: In this paper the authors focuses their main attention on the need for improvement of curriculum planning within the course "Foreign Language". The article presents the topicality, purposes and stages of a foreign technology called "backward design process" as the innovative method of foreign language curriculum development. It highlights the main characteristics of the stages, reveals both advantages and difficulties that may occur during the application of backward design technology within Russian higher education system. The authors give the brief characteristics of current state of language training in National Research Tomsk Polytechnic University and describe achievements and problems based on the experience gained.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33666
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2015.11.624.pdf182,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.