Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/35411
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorCheremisina Harrer, Inna Aleksandrovnaen
dc.contributor.authorKachalov, Nikolay Aleksandrovichen
dc.contributor.authorBorodin, A. A.en
dc.contributor.authorKachalova, O. I.en
dc.date.accessioned2016-12-16T03:18:16Z-
dc.date.available2016-12-16T03:18:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationSociocultural Component in the Content of Teaching Foreign Languages to Pre-school Children [Electronic resource] / I. A. Cheremisina Harrer [et al.] // Procedia - Social and Behavioral Sciences . — 2015 . — Vol. 166 : Proceedings of The International Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences 2014 (RPTSS-2014), 16–18 October 2014, Tomsk, Russia . — [P. 344-350] .en
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/35411-
dc.description.abstractThe paper is aimed at studying efficiency of learning languages by pre-school children. Different types of memory that are at high level of its development at this age promote children's abilities to acquire languages. Also psychologically, pre-school children are fit to develop speech and communication skills by using adequate materials and tasks. A set of criteria are evaluated to introduce socio-cultural content for promoting effective language learning.en
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevierru
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 166: Proceedings of The International Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences 2014 (RPTSS-2014), 16–18 October 2014, Tomsk, Russia, 2015.en
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectsocial cultureru
dc.subjectteaching a foreign languageru
dc.subjectpre-school ageru
dc.subjectиностранные языкиru
dc.subjectсоциальная культураru
dc.subjectпреподаваниеru
dc.subjectдошкольный возрастru
dc.titleSociocultural Component in the Content of Teaching Foreign Languages to Pre-school Childrenen
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра инженерного предпринимательства (ИП)ru
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ)ru
local.description.firstpage344-
local.description.lastpage350-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.12.534-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\3184-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18857-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18680-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\33553-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\33552-
local.localtypeДокладru
local.volume16620142014-
local.conference.nameInternational Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences-
local.conference.date2014-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2014.12.534-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2014.12.534.pdf274,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.