Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/41185
Title: BI-системы в маркетинге предприятия
Authors: Ким, Леонид Валентинович
metadata.dc.contributor.advisor: Фангманн, Галина Олеговна
Keywords: система бизнес аналитики; большие данные; рекламные кампании; яндекс директ; визуализация данных; business intelligence; big data; advertising campaigns; yandex direct; visualization of data
Issue Date: 2017
Citation: Ким Л. В. BI-системы в маркетинге предприятия : магистерская диссертация / Л. В. Ким ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ), Кафедра менеджмента (МЕН) ; науч. рук. Г. О. Фангманн. — Томск, 2017.
Abstract: Объектом диссертационного исследования является маркетинговая деятельность предприятия. Предметом диссертационного исследования является анализ BI-систем, как системы эффективного управления маркетинговой деятельностью предприятия. В работе рассмотрена и разработана концепция BI-систем для эффективного управления в маркетинге предприятия.
The object of the dissertation research is the marketing activity of the enterprise. The subject of the dissertation research is the analysis of BI-systems, as a system of effective management of the marketing activities of the enterprise. The paper considers and developed the concept of BI-systems for effective management in the marketing of an enterprise.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/41185
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File SizeFormat 
TPU416570.pdf2,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.