Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46176
Title: Продвижение в социальных сетях
Other Titles: Promotion in social networks
Authors: Титова, В. В.
Keywords: электронные ресурсы; социальные сети; сообщества; проекты; подписчики; интернет-маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Титова В. В. . Продвижение в социальных сетях / В. В. Титова // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов IV Международной научной конференции, 5-8 декабря 2017 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2017. — Ч. 1. — [С. 428-430].
Abstract: This article describes ways to promote a unique project in social networks. Given the pros and cons of hiring professional promoters. In detail the basics of creating and maintaining communities and groups.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46176
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2017-C24_V1_p428-430.pdf322,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.