Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46183
Title: Математическое моделирование спроса в маркетинговых целях методами линейной регерессии
Other Titles: Mathematical modeling of demand in marketing goals by metrods of linear regression
Authors: Базулин, Н. Д.
Торшина, О. А.
Keywords: электронные ресурсы; математика; моделирование; линейная регрессия; псевдообращение; матрицы; аппроксимация
Issue Date: 2017
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Базулин Н. Д. Математическое моделирование спроса в маркетинговых целях методами линейной регерессии / Н. Д. Базулин, О. А. Торшина // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов IV Международной научной конференции, 5-8 декабря 2017 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2017. — Ч. 1. — [С. 48-52].
Abstract: In this paper the mathematical modeling of the demand for marketing purposes. This uses regression analysis and least squares method.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46183
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2017-C24_V1_p48-52.pdf699,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.