Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/48315
Title: Разработка программы продвижения товара на рынок
Authors: Овчинин, Антон Игоревич
metadata.dc.contributor.advisor: Фангманн, Галина Олеговна
Keywords: продвижение; методы; совершенствование; программа продвижения; сегментирование; advancement; methods; improving the; promotion program; segmentation
Issue Date: 2018
Citation: Овчинин А. И. Разработка программы продвижения товара на рынок : бакалаврская работа/ А. И. Овчинин ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Отделение социально-гуманитарных наук (ОСГН) ; науч. рук. Г. О. Фангманн. — Томск, 2018.
Abstract: Рассмотрены теоретические основы продвижения продукции, понятия, значение, методы. Представлен анализ продвижения товаров на рынке Томской области на примере сети магазинов "Фабрика дверей". Дана оценка затрат на реализацию предлагаемых мероприятий. Предложены программы продвижения товаров и услуг компании.
The theoretical bases of product promotion, concepts, meaning, methods are considered. The analysis of goods promotion on the market of Tomsk region is presented on the example of the chain of shops "Factory of doors". The cost of the proposed activities is estimated. Programs to promote the company's products and services are offered.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/48315
Appears in Collections:Выпускные квалификационные работы (ВКР)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPU559288.pdf1,33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.