Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/54724
Title: | Информационная система учета и анализа адаптации учащихся 1-х, 5-х и 10-х |
Authors: | Обласова, Камила Дастановна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Телипенко, Елена Викторовна |
Keywords: | учет; анализ; информационная система; тестирование; документооборот; адаптация учащихся; accounting; analysis; information system; testing; document flow; student adaptation |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Обласова К. Д. Информационная система учета и анализа адаптации учащихся 1-х, 5-х и 10-х : бакалаврская работа / К. Д. Обласова ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Юргинский технологический институт (филиал) ТПУ (ЮТИ ТПУ), Отделение цифровых технологий (ОЦТ) ; науч. рук. Е. В. Телипенко. — Томск, 2019. |
Abstract: | Цель работы – проектирование информационной системы учета и анализа адаптации учащихся 1-х, 5-х и 10-х.
В процессе исследования проводился теоретический анализ, обзор аналогов, проектирование и разработка информационной системы.
В результате разработана информационная система, реализующая основные функции: учет обучающихся; анкетирование обучающихся в период адаптации, анализ адаптации учащихся. The goal of the work is to design an information system for accounting and analysis of adaptation of students of the 1st, 5th and 10th In the course of the research, a theoretical analysis, review of analogues, design and development of an information system were carried out. As a result, an information system has been developed that implements the main functions: accounting for students; survey of students during the period of adaptation, analysis of adaptation of students. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/54724 |
Appears in Collections: | Выпускные квалификационные работы (ВКР) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TPU731346.pdf | 2,13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.