Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/55061
Title: Инновационные инструменты маркетинговой политики микробизнеса
Authors: Махрова, Юлия Валерьевна
metadata.dc.contributor.advisor: Корниенко, Анна Анатольевна
Keywords: маркетинг; маркетинговая деятельность; кросс-маркетинг; "wom"-маркетинг; уникальное торговое предложение; marketing; marketing activities; cross marketing; wom Marketing; unique selling proposition
Issue Date: 2019
Citation: Махрова Ю. В. Инновационные инструменты маркетинговой политики микробизнеса : магистерская диссертация / Ю. В. Махрова ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Школа инженерного предпринимательства (ШИП) ; науч. рук. А. А. Корниенко. — Томск, 2019.
Abstract: Одним из ограничений роста доли микро-бизнеса на рынке (или макро-бизнеса во время экономического спада) является малый бюджет на маркетинговые коммуникации или его отсутствие Высокая доля рынка ведет к увеличению прибыли в тех случаях, когда снижаются издержки компании на единицу продукции, когда она предлагает продукт исключительно высокого качества, устанавливая соответствующую надбавку к цене. Целью выпускной квалификационной работы является разработка маркетинговой политики продвижения компании микро бизнеса "Juliya oap" на рынок г. Томска. Для достижения поставленной цели были определены следующие задачи: 1.Проанализировать рынок на макро и микро уровнях, в том числе сектор 18+. 2.Исследовать аватар бренда. 3.Разработать и ввести маркетинговую политику
One of the limitations of the growth of the share of micro businesses in the market (or macro businesses during an economic downturn) is the small budget for marketing communications or lack thereof High market share leads to an increase in profits in cases where the company's costs per unit of output are reduced, when it offers an exceptionally high quality product, by setting an appropriate mark-up to the price. The purpose of the final qualifying work is to develop a marketing policy for the promotion of the micro-business company “Juliya oap” to the market of the city of Tomsk. To achieve this goal, the following tasks were defined: 1. To analyze the market at the macro and micro levels, including the 18+ sector. 2. Explore the brand avatar. 3. Develop and introduce a marketing policy
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/55061
Appears in Collections:ВКР

Files in This Item:
File SizeFormat 
TPU737836.pdf2,28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.